Games of Desire - Sex and Porn Games, Cartoon and Parody Porn, Hentai Games, Meet and Fuck Games, Hentai
Add your favorite webpages as bookmarks so you can access them quickly.

Stolen Princess Part 1

Porn Games - Stolen Princess Part 1 - Free to Play

Porn Game - Stolen Princess Part 1, picture 1 of 3 Porn Game - Stolen Princess Part 1, picture 2 of 3 Porn Game - Stolen Princess Part 1, picture 3 of 3

It's a story about naughty twin sisters. On their 18th birthday they have been kidnapped by tentacle monster. For a long time this disgusting creature was dreaming about them. Unfortunately, our monster is totally blind and you should help him to fuck sexy twins :)

Filed under: Action, Hentai
Game Size: 952 KB

Premium Adult Games

Loading: 0%
Loading: 0%
Rate here:
  • Rating: 2.91/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Share with your friends

Similar Games

JustGirlsJustGirls Red Riding Hood and Gloomy ForestRed Riding Hood and Gloomy Forest DelusionDelusion M.S.A.2.: RainbowRound!M.S.A.2.: RainbowRound! Fright NightFright Night Elsa x Jack Frost: Don't let it go!Elsa x Jack Frost: Don't let it go!
Lucky Patient - Part 4Lucky Patient - Part 4 Holio U Wonder WomanHolio U Wonder Woman Once at a PartyOnce at a Party Porn Bastards: TracerPorn Bastards: Tracer Super Wii Scene Selector v5.2Super Wii Scene Selector v5.2 Fuck Town: Special TreatmentFuck Town: Special Treatment

191 Responses to “Stolen Princess Part 1”

  1. wajyuliul

  2. eh its not that good

  3. wat the hell are u meant 2 do after she says take me now

  4. wtf is this ? meet and fuck wat better this is realy boring i mean realy really boring~!

  5. 우리나라사람중에서 이거 할수있는사람 방법좀 알려 주시죠 이거 듣보잡인데

  6. Nullissime !! too bad

  7. Seems to be the worst game on the net

  8. what is this crap! sooo boring

  9. 터치미! 터치미! 어쩌라고


  11. This game don't run correctly....

  12. y dos she keep saying touch me

  13. wtf?buulshit!!!!what those she means harder?ahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!wtf!!!!!!

  14. 그냥 촉수로 능욕하는건데 다 깨긴 꺴는데 슈벌 ㅋㅋㅋ 아무것도 아님 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  15. just keep clicking fast all over her body and her clothes eventually come off. pretty lame really, but yeah.

  16. OK so wtf?

  17. ignor what she says, just keep clicking her

  18. a thougth they were gonna fuck! this is SHIT

  19. khelne vaale ki maa bahaan randi tum sab ki maa ka land

  20. its not even worth an insult

  21. dude wtf i got to make her show her ass and everything but when it was about to stick the tentacles in her it says "the end" WTH

  22. fuck this game

  23. alter was ne gülle...

  24. wtf waste of your time and ours

  25. hey girls if you wanna cyber add my msn its sexynhorny5 at hotmail dot com and we can have some fun:)

  26. we can't fuck her o_O it's too bad, with the time i loosed before arriving at this step :s

  27. 보라색 선 클릭하샘 그럼됨 ㅋ

  28. What a big pice of shit!!!

  29. what kind of a game was that I mean it was just clicking her body, she had a great body but their was no action button and it was weird bring us more MNF and jake games at least they have buttions to either say or what you can do to the girls you know what I mean

  30. damn, this sucks! if you waver your mouse around, things will happen too! but the end is when four tentacles open her buttocks D:

  31. this is sooooooooooooooooo stupid x10!

  32. has anyone else noticed yet that this is part one thus meant to just be a teaser/test thus if you want to see the rest odds are they are working on it or just seeing how people feel about the idea of it and possibly will put up the next part if enough people like it

  33. never seen a games wich sucks like this

  34. spose to be twins. i dont see another twin and why wont the tenticals hit where i click

  35. why wont it do anything

  36. make part 2


  38. hey check out the link on my page:) its sweet and add my msn

  39. a game that could be better. kinda fuckish.

  40. code gaesse rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  41. where's the other twin?, that game really sucked

  42. how the hell do you play this

  43. ...........

  44. I Think He Say BORING......

  45. ............


  47. would have been a better game if it were longer and more to it. if you see what im saying here all you do is toucher her nothing more and thats it.

  48. 아나어케해

  49. Wait...why would a blind monster dream of fucking hotties?

  50. meet and fuck sucks very bad game

  51. if you do good you get somthing make part 2

  52. so boring

  53. öööh, she just says " touch me! " and nothuing :S

  54. whinges i fucked her

  55. can someone tell me what should i do at this game?? PLS

  56. ......단순하네요 그냥 클릭만하면 되는거긴 한데....It's too boring

  57. Che cazzata! What shit! This is a very shit

  58. What are you supposed to do? Everytime I click, she says "touch me!" but that's it! And when I try using the forward button, it's the end of the game!

  59. how do u play this

  60. 우리나라사람들도있넴ㅋㅋㅋㅋㅋ

  61. wow... this really sucks

  62. what the fuck...... just a waste of time...... we want new meet n' fuck game....

  63. Is game ki maa ko habshi ka lunn

  64. THATS IT?????

  65. I figured it out finally. yA it sucks... but to get the ability to click her body, you have to click unter the arrow that bounces up and down... then just mess around and hope to god that it works

  66. I don't get is when you open up her ass and pussy the game just ends all of the sudden... is there a part 2 or sometihng?

  67. OOHHH YEAH the title is part 1, part 2 should be good

  68. 한국사람이계시네여 ㅋㅋㅋㅋㅋ 제가해보니까 계속 몸만누르시면 됄껐같은데여......... 잘은모르니까 한번해보삼 그럼 ㅅㄱㅇ

  69. what da heck is this game its so boring fuck it

  70. omfg all u have to do is keep clicking

  71. Oh.....I cant do anything after touch me. shit how can i do afer touch me?

  72. shit, how can i do after take me now?

  73. 엔딩 봤음ㅋㅋㅋ. 검은 창 뜨면 창 말고 몸 클릭하면 됌

  74. 영어로 번역ㅋㅋㅋ haha~i saw Ending. don't click black box. when you see black box, click her body

  75. eh don say like that start sure not nice but last its ok man !! acually if more fuck more best !

  76. that suck and it was boring

  77. 잼없다

  78. this is dumb

  79. 뭐 뜨는거 무시하삼 그냥 몸만 클릭 창 클릭해도 소용없음

  80. what the !@#$%^&*() is that I thought its hot but its not!!! !@#$%^&*() you!!!! do some thing better than that

  81. finally beat it, after you finally remove her clothes( and have passes that clicking for five minutes stage) some tenticles come and spread her cheeks so you can see her vagina, after that you can command them to rub or whip it. no penetration (unless of course i messed up on that part). could be better, like not so much abstract commands, or hints that appear now and then to steer you in the right direction. diff poses as it progresses maybie?

  82. biggest shit i've ever seen in my life.

  83. Crap!!!!!

  84. Pathetic. Too bad...she is very pretty.

  85. oy i usually say almost any game on this site is atleast OK...but this game SUCKS mate! I mean whut the hell are you doing !?

  86. I got to take her clothes off. You just have to keep clicking her body for ass' sake. There wasn't even a single penetration with all those tentacles(?).

  87. the game aint that bad and for those morns who keep whining for more meet and fuck you need to really shut up cuz it takes while for them to make the meet and fuck game so just stop complaining and just WAIT DAMMIT

  88. this is only a small portion of the game. you can find the full version somewhere else

  89. What do you do when she says take me?

  90. controls? How do you play this? Everytime I click anywhere on the screen, a box comes up that says "click me!" and then closes.

  91. Shity game

  92. this has no point? it is nothing

  93. Dude, WTF?

  94. Crap as Crap can be

  95. This is a shitty game.

  96. lame game

  97. Man this is Shit

  98. u gotta admit tho...she has a nice ass

  99. 请问?我怎么打不开游戏啊???

  100. If ya'll don't like what they add to the site, THEN LEAVE, im tired of the bitching, so shut the fuck up!


  102. I guess its gonna be awhile till they put another awesome game out ever since the plumer MNF

  103. weird game

  104. Part one of God knows how many. Why don't ya'll fuckin' stop bitching and just NOT PLAY if you hate it that much? There is really nothing to this game currently. It just kinda ends when "stuff starts getting good" I guess you can say. As for improvements, I'd just say, more audio and to include the other sister. Nothing much else.

  105. i dont understand this it keeps on saying touch me

  106. wtf that was it!? it only played with her ass there play again!? fuck this game!

  107. this game sucks!how can they even call it a sex game!fuck this piece of shit!!

  108. como demonios se juega aa este juego

  109. sucks and lame

  110. was muss ma da machn

  111. what r u suppose to do wen she says touch me

  112. wow this sucks part two better be better than this crap

  113. My Name says it all

  114. Stupid boring game

  115. our comment is too short or contains some disallowed shit! Your comment is too short or contains some disallowed shit! Your comment is too short or contains some disallowed shit! Your comment is too short or contains some disallowed shit! Your comment is too short or contains some disallowed shit! Your comment is too short or contains some disallowed shit! Your comment is too short or contains some disallowed shit! Your comment is too short or contains some disallowed shit! Your comment is too short or contains some disallowed shit! Your comment is too short or contains some disallowed shit! Y...

  116. making part 2 pls very nice pls make it oh pls

  117. u got to move the mouse

  118. Okay, ignore the text, keep clicking over her, and you end up stripping her and then spreading her ass.... Just as well it's only part one.

  119. preety good game the girl has got a great body may be part 2 will be much better

  120. this game FUCKING SUCK ASS put some thing good up

  121. 벌리니까 끝나네

  122. WOW! Another shitty game!!!!!!! FUCKING AWESOME!!!!!! MORE SHITTY-ASS-SUCKING-DOG-SHIT GAMES!!!!!!!

  123. click the right points and youll strip her make the tenticle whips da girl and youll get whatcha want

  124. Omfg i got too end just click all over her a lot and u progress i spread her ass chicks and that's it the end lol WTFFF?

  125. the lower kb the sucker the games

  126. if u wanna see a realy hot chick look at the link on my profile :)

  127. i dont get it... looks like no one else does either

  128. You have to be patient.

  129. I demand more Meet and Fuck NOW!!

  130. its so boring

  131. how does this game work???.....

  132. i seriously don't get it it only says touch me

  133. any girls want to fuck my giant cock

  134. LoooL:-D Luv it!!

  135. hahayz pangit namn weh!!!!!!! d man lang inigasan ang kasama q!!!!!!!!

  136. just keep clicking her and it will do over stuff

  137. after a 43 minutes of clicking i finally fucked her! but yeah... waste of time

  138. this game suks MORE MEET AND FUCK!

  139. if any hot chicks wanna talk dirty my email is ownageguthixATyah-ooDOTcom..

  140. This game is total shit! Fuck the idiots who made this!

  141. this fucking game sucks ars. fuck the motherfucker who made this game

  142. IT SUCKS

  143. Rather than playing with 'silly-string' tentacles, give them a little more thickness. Also, vary the text some more to be clearer about what she wants done- there was a lot of hunting involved which I didn't like.

  144. 미소녀 벗낀다음 표정캡처한 1人 스타맵으로 퍼트릴까?

  145. 파트2 기대된다 ㅎㅎ

  146. that was the biggest shit that i eveer had to show my poor eyes. click on sumthin else, please, but not this game.

  147. 이거 피피메 아닌가? 왠지 그렇다고 생각되는 1人

  148. Worst game ever.

  149. controls r confusing hard to understand no more of these...plz

  150. the most anti-climactic ending ever,and !!where is the other twin!!

  151. this gmae is rubbish mor meet n fuck :)

  152. 誰有功略

  153. this game is so gay

  154. good good good

  155. 시발 보지 밖는거 없니

  156. its a VERY sexy girl and its good made but it could have ben moore acktion 4 outta 10

  157. That sucks. It ends before the penetration.

  158. 나랑한판아실분나한국인그리고남자임

  159. ABSOLUTE RUBBISH!!!!!!!

  160. 이거어떻게하는거?

  161. oh come on!! what is this shit......

  162. cherry pie it's a game and a good one and I am hoping you fucktards would just stop being a complete asshole if you guys want to criticize please make it constructive and not as I stated Peace out good game could use some new features

  163. yeah that was kinda boring

  164. not that good

  165. ummm how about uploading part two of this game????

  166. the art was good, the game wasn't. Please make a "real" one.

  167. what should u do when she say show me the power?

  168. after "take me now" she says "play with my body",is something more than that ?

  169. i want MORE

  170. shit tke mir low play whit m body .....

  171. no more tentacles please))

  172. fun game and jonabel is hot

  173. the game fucks we want more mnf games

  174. At least the artwork is nice. D;

  175. I wish those tentacles would be a bit thicker

  176. You would too, wouldn't ya, slut?

  177. i want big cock.i 'm hot now.....

  178. Hey all you bitchers, why dont you start crying a river or something like, patience, if you keep on bitching it only shows that you guys a some minute men, if you guys want pleasure go search for girlfriend or something instead of bitching a perfectly fine game! IF YOU HAVE PATIENCE!

  179. theres a part u fucks where if u put all tentacles in her body u shake ur mouse and shell get hot fast and after u open her ass and pussy and u still shakin the mouse shell say show me the power and a flash would appear and then u can penetrate her

  180. isn't she manya from dragon quest?

  181. so... anyone can tell me the source of this?

  182. game sucks! ladies hit me up!

  183. 'call me bitch!' lol

  184. where can you find the full version

  185. what is fuck


  187. what the fuck we need to do with this game take me take me ! fuck it up :(

  188. I hate this game, beccause this games is SUCK!!!!

  189. wtf am I suppose to do?

  190. GOOOOD!!!! i give 100 marks out of 10000000000000

  191. this game sucked donkey dick why cant we just stick to a meet and fuck or pov house

Leave a Reply

Your Comment: