Totally SlutsTotally Sluts

Naruto Fuck Game

X
Support the game by sharing on social media
Play Full Screen
Rate the game:
Naruto is one horny mother fucker who fucks every girl that crosses his path and in this game he is no different. He sticks his hard cock into wet pussy. Enjoy!
Game loading

Recommended Sex Games

Comments (110)
Name: Login Register
Your Comment:
one 2010-05-24 17:16:09
1one1one1one1one1one1one
Sakura 2010-05-24 17:18:40
SWEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rajalele 2010-05-24 17:19:49
ZZZZFUCUCUCUCK
rajalele 2010-05-24 17:23:23
FuckSakura
5555 2010-05-24 17:25:59
haha fifth lol
5555 2010-05-24 17:27:02
btw this game sucks
Man it keeps getting worse 2010-05-24 17:29:55
like I said before the games here are getting worse
avatar
lil'kell 2010-05-24 17:39:12
Naruto is a boy this time!
mmmmmmmmmmmmmmm 2010-05-24 18:20:08
games aite
sd 2010-05-24 18:24:37
what a fuck
sexy chick 2010-05-24 18:41:38
wwtf? this games suck s!!!
avatar
dariaolsen 2010-05-24 18:54:28
nice sound fx:)
avatar
sexyjulie42 2010-05-24 20:06:40
Not gonna lie this game makes me want to do anal
FR3!T4S 2010-05-24 20:22:23
Dudes this is the worst game ever of naruto hahahahhahaha xD
avatar
ItaCurious 2010-05-24 21:04:37
naruto sucks!
nagisa 2010-05-24 21:46:34
...that was weird... In the next game should be Sasuke and Naruko (since I don't think they'll make yaoi game....)
iamchampion 2010-05-24 22:00:14
lol =P man this is funny
u dont need to know 2010-05-24 22:15:09
game fucking sux
fuckfuckfuckerdiefuckfuckfuck 2010-05-24 22:48:30
man this game is boring are there any guys who can make me feel better than that chick naruto is fucking
8==D~~~ 2010-05-25 00:14:26
LOL HINATA, TAKE YOUR TOP OFF.
2020 2010-05-25 00:39:44
this game sucks ass
avatar
XXXRoxyFoxyXXX 2010-05-25 01:44:25
this game sucked >.
Annaku 2010-05-25 02:38:48
is it just me or are there games getting worse? what happened to lucky patient or subway fucker. hell if they just re released those with sound id be set for weeks
Danny 2010-05-25 03:06:01
Please call me (606) 216-8839.
Huh? 2010-05-25 03:41:48
Why are there more and more naruto games
Alex 2010-05-25 04:29:20
I like this game. Girls txt me @ 915-319-0038
Eragon 2010-05-25 04:48:04
not too bad
avatar
IaN47 2010-05-25 05:38:41
blehhhhh somebody give me head!!!!
yu 2010-05-25 05:54:58
sakura u so sexy in game
VirusExcelL 2010-05-25 07:21:54
Bah HumBag Lame Thumbs Down Dude!!!!!!!
wa 2010-05-25 07:41:41
kantutan na girl ka ?
avatar
lovely1 2010-05-25 11:03:21
SEXYJULIE42, ANYTIME, YOU OUGHT TO TRY IT, FOR REAL IT'S GOOD.
NOBODY 2010-05-25 11:26:41
THIS GAMES SUCKS
avatar
sweet becky 2010-05-25 12:38:59
short game but i like it 'cause i'm crazy about anal sex
hurtz 2010-05-25 15:13:31
boooorrrringgggg
LoL 2010-05-25 16:30:04
This game where seriously made in paint.....
bigdickguy 2010-05-25 16:50:35
lil'kell has a small dick will never get girls like i will cause im bigger than ian47
Anonymous 2010-05-26 02:03:58
vai to ma no cu seus punheteirossss kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Mageta the Lion 2010-05-26 07:48:31
Hinata is fugly, do not want
avatar
13 dude 2010-05-26 12:19:57
it's a little more bad than good but pretty nice :)
bogator 2010-05-26 13:10:08
y cant he cum in her pussy? that is wat makes me cum
avatar
t_nadia 2010-05-26 13:25:43
her moans made me absolutely wet
annonymos 2010-05-26 18:19:24
good game can restart anytiem u want nice
Anonymous 2010-05-26 21:20:44
The music is the best part of this game.
avatar
WantSex 2010-05-27 12:55:07
i liked it too short though
hmm 2010-05-27 17:18:18
just like a true ninja, the switching of the dick from pussy to ass and vice versa is unbelievably fast.
KH45 2010-05-27 17:22:01
I'm sorry to say this, dude, but you're stealing BBMBBF's work!
Anonymous 2010-05-27 20:24:23
I like all of it except the cumshot.it's literally awful(
avatar
sweet becky 2010-05-28 14:01:22
@WantSex: i like ur cock!
kevun 2010-05-28 23:30:20
BECKY YOU BEAUTIFAUL
1 2 3 >