SinsomesSinsomes

Demon Girl

X
Support the game by sharing on social media
Play Full Screen
Rate the game:
This game is a simple horizontal-scrolling arcade where you should help a little demon girl escape from the hell. Try to pass all the levels and not be raped to excess.
Game loading

Recommended Sex Games

Comments (81)
Name: Login Register
Your Comment:
Anonymous 2010-07-22 18:39:54
How many times has this game been up on here?
YoungandReady 2010-07-22 18:40:02
Im a girl and bi and this made me so wet
premier 2010-07-22 18:40:16
I'm Numba 1
old school 2010-07-22 19:11:06
so oooooooooooooooold
marinox 2010-07-22 19:14:33
such an old game
avatar
cutie88 2010-07-22 19:21:19
very funny game)))
fucky 2010-07-22 19:42:51
so stupid
Anonymous 2010-07-22 19:51:34
wasn't there cheat before?
fucky 2010-07-22 20:07:43
Again this game.
Anonymous 2010-07-22 20:09:59
PLAYED IT ON NEWGROUNDS
lol 2010-07-22 20:46:50
old, prequel to the better angel version
Anonymous 2010-07-22 21:21:36
Games of desire is no more a good site for games....i's my last time here...
Anon 2010-07-22 21:26:29
PLAYED IT ON NEWGROUNDS
D_O_G 2010-07-22 21:34:01
Old game.. but good :D Guess the new generation of pr0n-fans needs it too XD
omfg again! 2010-07-22 21:59:08
going back to playforceone.. this site is officially dead to me.
Stop recycling dead games 2010-07-22 22:04:32
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooo! You guys are low level junk now, kiss my hits goodbye. Playforceone is the only decent site now
Anonymous 2010-07-22 23:41:02
Games of Desire isn't a good site for games anymore....This is my last time here. :(
Some Guy 2010-07-22 23:49:07
GoD has been the suck, ever since they put those retarded MaF demos on here.
It's finally happened 2010-07-22 23:49:32
We've hit the free adult game singularity people.... Nothing but repeats from here on out =/
P.S. 2010-07-22 23:50:09
oi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi Soi soi soi S...
Anon 2010-07-23 01:54:27
MAGIC SHOP 2! You have it! It's new! Put it up on here!
avatar
poundinit87 2010-07-23 02:35:05
played it before kinda getting old
... 2010-07-23 03:46:39
seriously? again?
O_o? 2010-07-23 04:30:49
seriously, its like, at least 2 years old. would kinda like to know if there's any cheats, tho:/
blarg 2010-07-23 07:00:12
ooooooold games. Isn't it counter-intuitive that we're trying to AVOID the sex? That's the part we want to see, don't punish me for it :P flip the rules!
Anonymous 2010-07-23 08:12:47
You're shitting me right? This is so unbelievably old. How old? It was done by LINEMARVEL before he started making Mystic Girl and was never heard from again. So yeah, this is pretty bullshit.
Anonymous 2010-07-23 08:18:20
i played this on newgrounds years ago , jesus get some new frigging games
avatar
sweet becky 2010-07-23 10:12:25
angel girl is way better
Bob 2010-07-23 10:42:13
Wow soo old. Better than angel girls though (more positions).
MasterCock 2010-07-23 11:23:51
ANCIENT GAME
avatar
celia_mendoza31 2010-07-23 12:16:58
check my profile
avatar
hunk123 2010-07-23 12:50:10
Angel girl better than this !!
Anonymous 2010-07-23 16:26:24
boring i played and seen this game on some websites i've been to and premier you're not number 1 you can't count can you?
avatar
t_nadia 2010-07-23 17:18:44
@hunk123 your cock is so beautiful may i suck it?
avatar
xxnaughtygirlxx 2010-07-23 21:05:04
i wonder what that white thing is that is dripping out of her at the end
anonimous 2010-07-23 22:10:09
this game is funny
d_jargon 2010-07-24 05:43:23
games of desire> it used to be, but the only thing i desire now is better damn games!
lol 2010-07-24 14:31:17
one good thing that happened from this game is, we know that nadia is fake and working for this site
neja 2010-07-24 18:48:12
this is old, good game but old... if they would just stop posting these demos all would be just fine here...
yea i agree 2010-07-24 22:42:42
nadia is probably a dude
I Luv 2010-07-25 03:56:26
HENTAI WITH TENTACLES ANY1 KNO WERE I CUD GET SUM 4 FREE??????
Anonymous 2010-07-25 04:54:54
How is nadia a fake?
avatar
soad18 2010-07-25 06:50:21
if any girls wanna trade pics tct me at (219) 381-1612. im 17/m
avatar
WildAnimal 2010-07-25 07:35:25
Hmm more or less same game like Angel Girl....
avatar
sweet becky 2010-07-25 09:23:28
has anyone finished the game?
Anonymous 2010-07-25 13:20:42
i did once becky, you get a mode with all positions like angel girl's only this is much harder to get
avatar
lblondi 2010-07-25 14:35:42
old & bad :x
anonymous 2010-07-25 17:01:15
Any ladies on here wanna suck my cock? I'm 17/M
anonymous 2010-07-25 17:01:55
Any ladies on here wanna suck my cock? I'm 17/M
anonymous 2010-07-25 20:56:49
Demon Girl was the INSPIRATION for Angel Girl. It is not a prequel and it is not by the same artist. Just want to clear that up in case anyone is wondering.
1 2 >